Главная

  • մայիս ամսվա ամփոփում

    1. ներկայացնել երկենցաղների արտաքին կառուցվացքը և տարածվածությունը-երկենցաղները առաջին դուրս եկած ողնշարավոր օրգանիզմներ են։Երկենցաղների նման պատկանող բոլոր կենդանիները շնչում են թոքերով ունեն եռախորշ սիրտ և արյան շնչառություն։Ողնաշարավորների ենթատիպում երկենցաղները ամենասակավաթիվ օրգանիզմներն են։Այստեղ է անցնում նաև նրանց կյանքի թրթութային շրջանը։
    2. երկենցաղների ներքին օրգանների կառուցվացքը-
    3. ներկայացնել երկենցաղների բազմացումը- Երկենցաղները բազմանում են բեղմնավորմամբ։Երկենցաղների բազմացման օրգանները կառուցվացքով նման են ձկների բազմացման օրգաններին։ Բազմացման շրջանում սերմնարարնները որը պարունակում է միլիօնավոր սերմաշրջաններ։
    4. թրչյունների արտաքին կառուցվացքը և տարածվածություն- Թրչունների մաշկը բարակ է զուրկ է գեղձերից բացառությամբ պոչուկային գեղձը որը լավ է զարգացած հատկապես ջրալող թրչյունների մոտ։ Այդ գեղձի արտադրանքով թրչյուններն օծում են իրենց փետուրները և չեն թրջվում։ Ծնոտները ձևափոխվել են եղջերավոր կտուցի միջոցով թրջյուները կեր են հայթհայթում։
    5. թրչյունների ներքին օրգաններ- Թրչունները առաջին տաքարյուն ցամաքային ողնաշարավորներն են համարված են թռիչքին, գրավել են օդացամաքային կենսամիջավայրը։ Նրանց արջևի վերջույթները վերափոխվել են թևերի մարմինը պատված է փետուրներով։ Բազմանում են ցամաքի վրա դնելով կրային կեղևով պատված խոշոր ձվեր։
    6. ձվի կառուցվացք-Ձու, սեռական խոշոր բջիջ, որն ածում են թրչյունների, սողունների, երկենցաղների և ձկն իգական ներկայացուցիչները։ Հազարավոր տարիներ օգտագործվել է մարդկության կողմից որպես անփոխարինելի կերակրատեսակ կամ հումք։Առավել լայն սպառում ունեն թռչունների ձվերը, որոնց բաղադրամասերի հարաբերակցությունը կախված է դրանց տեսակից, ցեղից, տարիքից, կերակրումից, ձվի չափսերից և ձվադրման ժամկետից։
    7. կաթնասունների արտաքին կառուցվացք և տարածվածություն-Արտաքին տեսքով և չափերով շատ բազմազան են։ Նրանց մեծամասնության մարմինը կազմված է գլխից, պարանոցից, մարմնից, երկու զույգ վերջույթներից և պոչից, մարմնի ձևը և մասերի հարաբերությունները տատանվում են տարբեր տեսակների մոտ, ցուցադրելով տեսակի հարմարվածությունը բնակության վայրին և շարժման տեսակին։ Շատ հետաքրքիր է ընձուղտի երկար պարանոցը, որը նրան հնարավորություն է տալիս սնվել ծառերի գագաթների տերևներով և ընձյուղներով, ինչպես նաև կետերի պարանոցային խափանման բացակայությունը։
    8. կաթնասունների ներքին օրգաններ և բազմացումԿաթնասունները բաժանասեռ կենդանիներ են, լավ է արտահայտված սեռական դիմորֆիզմը։ Կաթնասունների արուն ունի զույգ սերմնարաններ, իսկ էգը՝ երկու ձվարան, ձվատարներ և արգանդ։ Ձվատարները բացվում են արգանդի մեջ։ Կաթնասունների բեղմնավորումը ներքին է, այն տեղի է ունենում ձվատարներում։ Ձվաբջիջները գրեթե զուրկ են դեղնուցից։ Սաղմի զարգացումը տեղի է ունենում արգանդում։ Բեղմնավորված ձվաբջջից զարգանում է սաղմը։ Սաղմի զարգացման ընթացքում նրա շուրջն առաջանում են թաղանթներ։
    9. Որ կենդանիներինեն անվանում կաթնասուններ-դելֆիններին,

  • Ճնշում :Ճնշման ուժ

    Մարմնի կողմից հենարանի վրա նրա մակերևույթին ուղղահայաց ազդող ուժը կոչվում է ճնշման ուժ:

    Բազմաթիվ դիտումները և փորձերը ցույց են տալիս, որ մարմնի վրա ուժի ազդեցության արդյունքը կախված է ոչ միայն նրա մակերևույթին ազդող ուժի մեծությունից, այլև այն մակերևույթի  մակերեսից, որի վրա ազդում է ուժը, իսկ ավելի ճիշտ` ճնշման ուժի և այդ մակերեսի հարաբերությունից:

    Այն ֆիզիկական մեծությունը, որը հավասար է մակերևույթին ուղղահայաց ազդող ուժի հարաբերությանը այդ մակերևույթի մակերեսին, կոչվում է ճնշում:

    Եթե ճնշումը նշանակենք p, մակերևույթի մակերեսը` S, իսկ ճնշման ուժը` F, ապա սահմանման համաձայն.

    P=FS
    Քանի որ միավորների ՄՀ -ում ուժն արտահայտվում է նյուտոններով, իսկ մակերեսը՝ քառակուսի մետրերով, ապա ճնշման միավորը կլինի  1Նմ2 -ը:

     Դա այն ճնշումն է, որն առաջացնում է 1 Ն ճնշման ուժ  1 մ² մակերեսով մակերևույթի վրա ազդելիս:

    Ի պատիվ ֆրանսիացի գիտնական Պասկալի՝ այդ միավորը կոչվում է պասկալ՝
    1 Պա = 1Նմ2

  • տարեվերջյան պատմության ամփոփում 

     

    1. Ինչ դասերից էր կազմված ավատատիրական հասարակությունը: Ներկայացրեք ավատատիրական աստիճանակարգությունը- ավատատերերի դասակարգը առանձնացել էր հասարակության մյուս դասերից և դարձել էրարտոնյալ փակ խումբ, որին պատկանելը որոշվում էր միայն ծնունդով։ Հողի սեփականության իրավունքը պատկանում էր միայն նրանց, ուստի գործում էր առանց սենյորի հող չկա սկզբունքը։ Համայնքի հողատարածքների սեփականության իրավունքը ևս պատկանում էր ավատատիրոջը։ Հողի դիմաց գյուղացին հարկեր էր վճարում։ Ավատատիրական դասի ձևավորմանը զուգահեռ ավարտուն տեսք ստացավ ավատատիրական աստիճանակարգությունը։ 
    2. Որոնք էին հողատիրության հիմնական ձևերը.Նշեք դրանց ընդհանրություններն ու առանձնահատկությունները: որոշակի հողամասի նկատմամբ տվյալ անձի (ֆիզիկական և իրավական) իրավունքի ճանաչում՝ պատմականորեն ձևավորված հիմունքներով (սեփականության, օգտագործման, տնօրինման իրավունք), որոնք պայմանավորում են նրա տիրոջ համապատասխան իրավունքներն ու պարտականությունները։ Այն դեպքում, երբ հողը տնօրինողը և սեփականատերը միևնույն անձն Է, հողատիրություն հասկացությունը նույնանում Է հողասեփականության հետ։ Հողասեփականության որոշակի ձևի սահմաններում սովորաբար առաջանում են մանր, միջին և խոշոր հողատիրության տարատեսակներ, որոնց համար բնորոշ են իրավական տարբեր ռեժիմներ։ 
    3. Երբ է քրիստոնեությունը հռչակվել Հայաստանի պետական կրոն: ով էր գլխավորում Հայոց եկեղեցին:-Քրիստոնեություն եզրն առաջին անգամ օգտագործվել է Իգնատիոս Անտիոքացու կողմից (մահ. 113/117) Մագնեզիայի, Հռոմի և Ֆիլադելֆիայի եկեղեցիներին հղած նամակներում
    4. Գնահատեք հայ Արշակունի արքաների վարած ներքին և արտաքին քաղաքականությունը:-Քրիստոնեության կարևորագույն հրամանակարգն (դոգմա) է՝ մեղքից, մահից և անեծքից մարդուն ազատելու նպատակով իրապես մարմնացած և մարդացած Աստվածամարդու, Նախահավիտենական Աստծո Որդու՝ Հիսուս քրիստոսի մասին վարդապետությունը։
    5. Ներկայացրեք 5-րդ դարի ազատագրական պատերազմները:: Թվարկեք նշանավոր ճակատամարտերը: 
    6. Բերեք փաստեր և հիմնավորեք, որ 6-9-րդ դարերում հայ ժողովուրդը չի կորցրել սեփական անկախ պետականությունը վերականգնելու վժռականությունը և շարունակել է ազատակգրական պայքարը նվաժողների դեմ:
  • 17.05.2023

    1.Ո՞րոնք են տնտեսության սպասարկման ոլորտի հիմնական ճյուղերը:

    Յուրաքանչյուր երկրի ազգային տնտեսությունը, ինչպես նաև ամբողջությամբ` աշխարհի բոլոր երկրների տնտեսությունը (համաշխարհային տնտեսությունը) կազմված են ոչ միայն արտադրական, այլ նաև` ոչ արտադրական ճյուղերից: Դրանք սպասարկում են բնակչությանը, այսինքն` նրան մատուցում են տարբեր տեսակի ծառայություններ, և այդ պատճառով էլ` անվանվում են սպասարկման կամ ծառայությունների ոլորտի ճյուղեր

    2.Ի՞նչ կապ կա սպասարկման ոլորտի և նյութական արտադրության ոլորտների միջև:

    Սպասարկման ոլորտի ճյուղերը թեև նյութական արտադրանք չեն տալիս, սակայն նպաս- տում են նյութական արտադրության արագ զարգացմանը: Սպասարկման ոլորտի ճյուղերը մեծ դեր են կատարում նաև բնակչության զբաղվածության ապահովման գործում: Եթե ավտո- մատացման, մեքենայացման, էլեկտրոնացման շնորհիվ նյութական արտադրության բնա- գավառում աշխատավորների թիվը հարաբերականորեն կրճատվում է, ապա ծառայությունների ոլորտում, ընդհակառակն` աճում է: Աշխատուժի հոսքը նյութական արտադրության ոլորտից` արդյունաբերությունից և գյուղատնտեսությունից ուղղվում է դեպի սպասարկման ոլորտ: Այս գործընթացն ավելի վաղ է սկսել ու ավելի արագ է ընթացել առավել բարձր զարգացած` հետարդյունաբերական երկրներում: Ներկայումս սպասարկման ոլորտի ճյուղերում է զբաղված այդ երկրների աշխատանքային ռեսուրսների կեսից ավելին, իսկ ԱՄՆ-ում` նույնիսկ 70%-ը:

    3.Ինչու՞ է տնտեսությամ մեջ անընդհատ մեծանում սպասարկման ոլորտի դերը:

    Այն երկրները, որոնք ունեն զարգացած զբոսաշրջություն, այդ երկրների տնտեսության մեջ ավելի է մեծանում սպասարկման ոլորտի դերը:

  • Քիմիա

    2․ Գ 3․ Բ 4․ նվազագույնը լինի, Հիմնական վիճակ 5․Ածխածին 1-ճիշտ 2-ճիշտ 3-սխալ 4-ճիշտ 5-սխալ 6-սխալ

  • Անգլերեն

    1.house 2.one 3. every day 4.every day 5. chocolate 6. 7.preparing 8.too much 9.to freeze 10.i havent left the house 11. 12.big 13.so much 14.much 15. 16.so much 17.Thats it for decorating a snowman 18.storng 19.dark 20.a lot

  • Գործնական աշխատանք,

    1. Ընդգծիր այն բառերը, որոնցում կա   առ- նախածանցը:
    Առընթեր, առկախ, առվույտ, առօրյա, առէջ, առնետ, առողջ, առույգ, առաջին, առավոտ:

    Ապ- նախածանցը:
    Ապավեն, ապերախտ, ապրանք, ապարդյուն, ապուխտ, ապուշ, ապակի, ապերջանիկ, ապրուստ:

    2. Բառերը բաժանի՛ր երկու խմբի:
    Այգ, իրիկուն, լուսաբաց, երեկո, արշալույս, իրիկնաժամ, վաղորդայն, մթնշաղ, լուսադեմ, լուսածագ, արևածագ, իրիկնամուտ, վերջալույս, արևամուտ, առավոտ:

    Այգ, լուսաբաց, արշալույս, վաղորդայն, լուսադեմ, լուսածագ, արևածագ, առավոտ։

    Իրիկուն, երեկո, իրիկնաժամ, մթնշաղ, իրիկնամուտ, վերջալույս, արևամուտ։

    3. Նշված բառերից երեքում «ուկ» մասնիկը փոքրացնող-փաղաքշական իմաստ չի արտահայտում: Նշի՛ր այդ բառերը:
    Ձագուկ, արդուկ, մտրուկ, մարդուկ, աղմուկ, հորինուկ, մանչուկ, մժղուկ, շիկամուկ, հորթուկ:

    4. Բառաշարքերում ընդգծիր 5 ածական:
    1 Ցածր,ոլորապտույտ, վերջ, ծանր, ավազան, վերջին, գրտնակ, գոտի, ագահ:
    2.Հեքիաթ, կաղ, ավելորդ, գորգ, ամբոխ, աշխույժ, անիվ, նորագույն, աղմկոտ, գետին:

    5. Բառաշարքում առանձնացրու իրանիշ և անձնանիշ գոյականները:
    Գիտնական, թռչուն, բժիշկ, աղախին, արշավ, չմշկորդ, քամի, դյուցազն, ականջ, կայսր, աքաղաղ, դաստակ, ժառանգորդ, երջանկություն, մարտիկ:

    իրանիշ – թռչուն, արշավ, քամի, ականջ, աքաղաղ, դաստակ, երջանկություն

    անձնանիշ – գիտնական, բժիշկ, աղախին, չմշկորդ, դյուցազն, կայսր, ժառանգորդ, մարտիկ։

  • Запись без названия 997

     

  • Ուղիղ և հակադարձ համեմատականություններ

    Ուղիղ և հակադարձ համեմատականություններ

  • Գազի ճնշում

    Հայտնի է, որ գազի մոլեկուլներ անկանոն շարժվում են։ Իրենց շարժման ընթացքում դրանք բախվում են միմյանց, ինչպես նաև այն անոթի պատերին, որում գտնվում է գազը։

    Գազի ճնշումն անոթի (գազի մեջ գտնվող մարմնի) վրա պայմանավորված է գազի մոլեկուլների հարվածներով։

    Տվյալ զանգվածով գազի ծավալը մեծացնելիս մոլեկուլների թիվը յուրաքանչյուր 1սմ³-ում փոքրանում է, դրանից փոքրանում է անոթի պատերին հարվածների թիվը. գազի ճնշումը փոքրանում է, ստացվում է, որ եթե անփոփոխ ենք թողում գազի ջերմաստիճանը և զանգվածը, գազում ճնշումը  հակադարձ համեմատական է ծավալին։

    P-կախված է   V(ծավալ) t(ջերմաստիճան) m(զանգված)

    I t և m — անփոփոխ, փոփոխական է V-ն։

    p~1/V

    II m և V անփոփոխ են, t փոփոխվում է, ապա ճնշումը ուղիղ համեմատական է փոխվում ջերմաստիճանից։

    p~t

    Դեպք 3՝ t և V- անփոփոխ են, m-ը փոփոխական է
    p~m

    Ճնշման հաղորդումը հեղուկներով և գազերով։

    Պասկալի օրենքը։ Հեղուկի կամ գազի վրա գործադրվող ճնշումն առանց փոփոխության հաղորդում է հեղուկի կամ գազի ծավալի յուրաքանչյուր կետին;։;

Создайте сайт или блог на WordPress.com

Вверх ↑

Создайте подобный сайт на WordPress.com
Начало работы